Офісний переїзд під ключ

Volkswagen Krafter 1.8т

Наявність гідроборту Ні

Оптимально для перевезення

  • Широкого модульного дивана
  • Стулів, столів та тумбочок
Volkswagen Krafter

Вартість

300 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

12,00 грн/км

Мінімальне замовлення

2 години + подача / 900 грн

Mercedes Sprinter 2.9т

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Трохи будматеріалів
  • Сейфів або банкоматів
Mercedes Sprinter

Вартість

300 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

12,00 грн/км

Мінімальне замовлення

2 години + подача / 900 грн (цена с роклой)

Mercedes Sprinter

Наявність гідроборту Ні

Оптимально для перевезення

  • Офісного та домашнього переїзду
  • Виїзд на дачу
Mercedes Sprinter

Вартість

300 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

12,00 грн/км

Мінімальне замовлення

2 години + подача / 900 грн

Volkswagen LT 46

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Офісних меблів
  • Квартирний переїзд
Volkswagen LT 46

Вартість

300 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

12,00 грн/км

Мінімальне замовлення

2 години + подача / 900 грн (цена с роклой)

Mercedes Atego

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Великої кількості будматеріалів
  • Переїзд складів та компаній
Mercedes Atego

Вартість

400 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

17,00 грн/км

Мінімальне замовлення

3 години + подача / 1600 грн

Mercedes Atego 10т

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Концертне обладнання
  • Предметів довжиною понад 7 метрів
Mercedes Atego

Вартість

500 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

19,00 грн/км

Мінімальне замовлення

4 години + подача / 2500 грн (цена с роклой)

Renault 10т

Наявність гідроборту Ні

Оптимально для перевезення

  • Збірні металоконструкції
  • Оптових партій різної продукції
Renault

Вартість

500 грн / година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

19,00 грн/км

Мінімальне замовлення

4 години + подача / 2500 грн

Офісний переїзд: Київ та область

Дякую, ваша заявка прийнята. Менеджер зв'яжеться з вами

Розрахунок вартості вантажоперевезення

Адресу вводьте у форматі "Назва міста/вулиця/номер будинку/квартири"

  • Звідки: Тест
  • Куди: Тест
  • Відстань: 300
  • Час: 1 ч
  • Тоннаж транспорту: 1 т
  • Кількість автомобілів: 1
  • Кількість вантажників: 1
~ 500 грн

Розрахунок вартості вантажоперевезень здійснюється тільки в межах Києва. У вартість не входять додаткові послуги: пакувальний матеріал, підйом на поверх, монтаж і розбирання меблів.

Рано чи пізно у житті будь-якої компанії приходять зміни. Деякі фірми вирішують змінити офісне приміщення на більшу чи меншу. А деяким кампаніям доводиться перебиратися навіть в інше місто (відповідно, доводиться часом перевозити не лише меблі та оргтехніку, а й обладнання для виробництва, матеріали, вироби та інше).

Тариф "Економ"

Офіс 65 м² (8 робочих місць)

Час – 3-4 години

  • Автомобіль - 2 тонники (24 м3)
  • Вантажники - 2 особи
  • Коробки – 10-15 шт
  • Пухирчаста плівка - 10 м
  • Стрейч плівка - 1 рулон
  • Скотч - 1 шт
  • Розбирання / складання офісних меблів - 8 шт

Приблизна вартість - 3900 грн

Замовити прорахунок вартості

Тариф "Стандарт"

Офіс 120 м² (16 робочих місць)

Час – 6 годин

  • Автомобіль – 5 тонник (36 м3)
  • Вантажники - 4 особи
  • Коробки – 20-25 шт
  • Пухирчаста плівка - 20 м
  • Стрейч плівка - 1 рулон
  • Скотч - 1 шт.
  • Розбирання / складання офісних меблів - 16 шт

Приблизна вартість - 7700 грн

Замовити прорахунок вартості

Тариф "Екстра"

Офіс понад 180 м² (25 робочих місць)

Час – 10 годин

  • Автомобіль – 10 тонник (50 м3)
  • Вантажники - 6 осіб
  • Коробки – 30-35 шт
  • Пухирчаста плівка - 30 м
  • Стрейч плівка - 2 рулони
  • Скотч – 2 шт.
  • Розбирання / складання офісних меблів - 25 шт

Приблизна вартість - 13700 грн

Замовити прорахунок вартості

Причини для організації переїзду офісу можуть бути різні, проте завдання у всіх однакові – швидкі терміни організації офісного переїзду, відсутність фінансових втрат і простоїв процесів діяльності компанії, комфортні умови для співробітників. А з таким завданням можуть упоратися лише спеціалізовані мувінгові компанії. Компанія “Віва Транс” вже понад 15 років є лідером у сфері послуги вантажоперевезення та організації переїздів “під ключ”.

Скільки коштує переїзд?

Офісний переїзд КиївЦіна
Перевезення меблів (переїзд)від 300 грн/година
Мінімальне замовлення: 2 години + подача автовід 900 грн
Збирання-розбирання мебліввід 100 грн за кожний предмет
Послуги вантажників120 грн
Спуск/підняття меблів10 грн/поверх
Вантаж перевищує 90 кг+3 грн за кожний кг
Перевезення за межі Києвавід 12 грн/км

Дивитись усі ціни на вантажоперевезення.

На офісний переїзд ціни у нас демократичні, але вони залежать від ряду складових, таких як кількість годин оренди автотранспорту, розміри та вантажопідйомність автотранспорту, кількість фахівців, що залучаються, кількість пакувального матеріалу тощо.

Переїзд офісу невеликої фірми 10-15 робочих місць по Києву займе небагато часу, тому краще використовувати погодинну оплату автомобіля та вантажників. Зазвичай достатньо 2-4 вантажників. Тарифи та точну вартість офісного переїзду ви дізнаєтесь по телефону, узгодивши всі питання з менеджером. Переїзд офісу великих компаній, прораховується індивідуально, для цього наш фахівець виїде до вас узгодить усі завдання та прорахує вартість робіт та терміни.

Ціни на офісний переїзд у Києві у нас актуальні та дуже прийнятні.

Перевезення офісу «під ключ» – надійно та недорого

Якщо Ви хочете позбавитися метушні та клопоту при переїзді, наша команда готова забезпечити офісний переїзд “під ключ”. У нас досить великий досвід перевезення офісів у Києві. Крім звичайних офісних переїздів, ми часто виконуємо переїзди банківських установ, промислових підприємств, медичних клінік, тренажерних залів та багато інших нестандартних замовлень.

Професійний офісний переїзд від мувінгової «Віва Транс» – це:

  • Гарантія дотримання термінів переїзду;
  • Гнучка цінова політика, готівкова та безготівкова форма оплати;
  • Професійні вантажники, які виконують розбирання, збирання та упаковку меблів;
  • Професійні водії, що забезпечують збереження вантажу, що перевозиться;
  • Великий автопарк автомобілів різної вантажопідйомності;
  • Виконання термінових переїздів та робота зі специфічним вантажем.

Зверніться до нас! Ми зробимо Ваш офісний переїзд максимально швидким, якісним і недорогим.

Перевезення офісу по Києву у вихідні дні

Керівництво будь-якої компанії бажає, щоб офісний переїзд якнайменше позначився на роботі фірми, адже часом простої в роботі компанії завдають великої фінансової шкоди. Ми, як ніхто інший, розуміємо це. Тому ми завжди раді запропонувати нашим клієнтам організацію офісного переїзду у вихідні або святкові дні. Ми перевеземо розставимо меблі та техніку в потрібних місцях на новому місці, таким чином Ваш персонал вийде на роботу в перший день після вихідних і продовжить роботу на новому місці. Переїзд офісу у вихідний день дозволить Вашій фірмі не випасти з робочого графіка та головне, дозволить уникнути збитків від простою діяльності.

Наш автопарк
Mercedes Atego
Mercedes Atego 6м / 36м3 / 5т Гідроборт 400 грн/година
Детальніше
Mercedes Sprinter
Mercedes Sprinter 4.3м / 22м3 / 2.9т Гідроборт 300 грн/година
Детальніше
Mercedes Atego
Mercedes Atego 7.8м / 48м3 / 10т Гідроборт 500 грн/година
Детальніше
Renault
Renault 8м / 50м3 / 10т Гідроборт 500 грн/година
Детальніше
Mercedes Sprinter
Mercedes Sprinter 4.4м / 23м3 / 3т 300 грн/година
Детальніше
Volkswagen Krafter
Volkswagen Krafter 4.6м / 24м3 / 1.8т Гідроборт- 900кг 300 грн/година
Детальніше
Volkswagen LT 45
Volkswagen LT 46 3м / 23м3 / 4.4т Гідроборт 300 грн/година
Детальніше
Потрібні вантажоперевезення?
Дзвоніть зараз +38 (066) 227 02 02
Зручно дзвонити? Ми передзвонимо Вам!
Потрібні вантажоперевезення? - Телефонуйте!

Згодом практично у кожному бізнесі відбувається реорганізація, збільшення штату чи, навпаки, скорочення. У більшості випадків тут має місце офісний переїзд, тому що для нового формату роботи потрібне й оптимізоване під запит компанії приміщення. Іноді такий переїзд відбувається у межах однієї будівлі, але частіше фірма повністю змінює місце дислокації своїх співробітників і навіть може перевезти офіс до іншого міста.

У такому разі власнику бізнесу варто замовити професійний офісний переїзд до спеціалізованої транспортної компанії Viva Trans. У нас доступна послуга комплексної організації перевезення офісу за участю перевірених та досвідчених професіоналів. Завдяки нам ви зможете швидко та без простою робочого процесу перевезти меблі, оргтехніку, обладнання, конструкції, матеріали та інші вантажі. Послуги з офісного переїзду надаються мешканцям Києва та області за невисокою ціною.

Скільки коштує переїзд?

Вартість офісного переїзду залежить від наступних критеріїв:

  • Вид послуг
    Крім базових послуг з навантаження/розвантаження, транспортування, можна замовити підбір авто, вантажників, збирання меблів, упаковку техніки, демонтаж та встановлення елементів офісу. Роботи оплачуються окремо.
  • Відстань перевезення
    При перевезенні Києвом ви платите за оренду транспорту, а у разі офісного переїзду за межі столиці окремо оплачується кілометраж в обидві сторони.
  • Кількість годин оренди авто
    До уваги береться час від подачі вантажного авто до повного звільнення. Погодинна оренда дозволяє недорого перевезти невеликий офіс на 10-15 осіб у межах Києва. Велике перевезення розраховується індивідуально.
  • Вид вантажу
    Якщо крім традиційних офісних меблів, інвентарю та техніки, потрібно буде перевозити складне обладнання, установки, що потребують такелажних робіт, за такі вантажі можлива окрема доплата.
  • Вид орендованої машини
    Ціна перевезення за допомогою компактної вантажної “Газелі” та Мерседеса вантажопідйомністю до 10 тонн відрізняється.
  • Кількість вантажників
    Робота кожного спеціаліста оплачується окремо.
  • Інші критерії
    Сюди відносяться організаційні питання з виїздом менеджера, кількість пакувального матеріалу тощо.

Ви платите тільки за послуги, які ви фактично отримуєте від нашої компанії.

Щоб заощадити, частину робіт ваша компанія може виконати самотужки, наприклад, підготувати меблі та техніку до перевезення, упаковати їх.

Перевезення офісу «під ключ» – надійно та недорого

Замовляючи послуги у нас, ви довіряєте переїзду офісу професіоналам з досвідом. Ми не залучаємо сторонніх осіб, тому безпосередньо відповідаємо за результати. Свою відповідальність підкріплюємо договором: гарантуємо збереження майна вашої фірми, дотримання правил при демонтажі, транспортуванні, розбиранні та збиранні меблів, техніки.

Вам не доведеться окремо шукати вантажників, орендувати автомобіль, займатися підготовкою офісу до перевезення. Все це ми беремо на себе. За рахунок такого підходу ваш переїзд буде комфортним і вигідним у контексті вартості, тому що в комплексі послуги обходяться дешевше, ніж якби ви оплачували кожну окремо.

Крім того, ви отримуєте послуги в суворо обумовлений час. Ми професійно займемося підготовкою переїзду, забезпечивши своєчасність виконання робіт.

Перевезення офісу по Києву у вихідні дні

Простий у роботі через переїзд буде виключений, тому що ми працюємо цілодобово сім днів на тиждень. Такий формат співпраці дозволяє перевезти офіс у неробочий час, виключивши можливі збитки через зупинку робочого процесу. Сьогодні ваші співробітники відпрацюють в одному приміщенні, а завтра вже вийдуть на роботу в інший ваш офіс з тим самим обладнанням, меблями, інвентарем.

Щоб мати достатньо часу на облаштування нового офісу, замовлення можна зробити у вихідний або свято. Наших машин, вантажників та водіїв достатньо для того, щоб перевезти вашу фірму в межах Києва або передмістя лише за один день без поспіху.

Гарантії та додаткові послуги

Ми пропонуємо організацію офісного переїзду «під ключ» із залученням надійного автопарку, з якого можна підібрати потрібний вантажний автомобіль для транспортування. Вся техніка справна, вчасно обслуговується, а керування нею довіряється кваліфікованим та досвідченим водіям.

Офісний переїзд за допомогою Viva Trans – це швидко, комфортно, вигідно та безпечно. Ви зможете переїхати в новий офіс, заощадивши та виключивши простої бізнесу. Замовлення рекомендуємо робити заздалегідь, щоб забронювати потрібний вантажний транспорт та вантажників на певну дату та час. Ми комплексно допоможемо вам із переїздом офісу або надамо окремі послуги.

Навантаження, розвантаження, збирання, розбирання меблів, обладнання, техніки покладаються на плечі підготовлених вантажників з досвідом не менше семи років. Вони акуратно обійдуться з вашим майном, якісно запакують його для безпечного транспортування. Крім того, ви отримуєте додаткову гарантію у вигляді страховки речей, що перевозяться.

Всі відгуки

Вибачте, поки немає відгуків...

Додати відгук

Спасибі. Ваш відгук надіслано