Офисный переезд

Рано чи пізно будь-яка організація може зіткнутися з необхідністю переїзду. Причини переїзду офісу можуть бути різні. Проте завдання, яке ставлять перед собою різні компанії однакове – як організувати переїзд офісу максимально швидко без значної шкоди для бізнесу. Не кожна компанія має свій автопарк для вантажоперевезення та досвідчені вантажники. Тому офісний переїзд самотужки для багатьох підприємців розтягується на кілька днів і закінчується плачевно. Щоб уникнути цих неприємностей, краще довірити цю справу професіоналам і замовити переїзд офісу у мувінгової компанії.

За такого підходу переїзд офісу буде чітко спланований, буде виконано максимально швидко і без втрат. Таким чином, Ваша компанія зможе почати роботу в новому офісі вже наступного дня після переїзду.

Типові помилки офісного переїзду

На перший погляд, багатьом може здатися що спланувати переїзд офісу не складе особливих труднощів. спланувати офісний переїзд не становить особливих труднощів. Проте насправді все виявляється інакше. Покладаючись тільки на власні сили, багато компаній витрачають багато часу. але на практиці все виглядає дещо інакше. Поклавшись тільки на власні сили, фірми витрачають безліч дорогоцінного часу даремно. В результаті зірваний робочий процес та фінансові втрати підприємства.

Найчастіші помилки при організації переїзду офісу:
– неправильний розрахунок часу;
– неправильний розрахунок необхідного транспорту для переїзду;
– відсутність плану розміщення офісних меблів та техніки в новому офісі;
– неправильне пакування речей;
– залучення офісних працівників компанії для переїзду, де вони не мають компетенції.
Такі помилки завдадуть більшої фінансової шкоди будь-якій фірмі, ніж витрати на залучення мувінгової компанії.

Основа успішного офісного переїзду – чіткий план.

Замовивши офісний переїзд у нашій компанії, ви гарантовано отримаєте професійний сервіс та прийнятні ціни.
Наші спеціалісти складуть докладний план переїзду вашого офісу, з урахуванням особливостей діяльності вашої компанії, обсягу речей та необхідних термінів переїзду.
Основні етапи переїзду:
• Оцінка обсягу вантажу, що перевозиться, та тимчасових витрат на його підготовку до переїзду, упаковку, завантаження в автомобіль та транспортування;
• Узгодження оптимальних термінів перевезення, вибір оптимального маршруту та попередній прорахунок вартості перевезення;
• Якісне пакування речей, обов’язкове маркування та обережне завантаження в машину;
• Безпечне транспортування майна фірми на нове місце з подальшим розвантаженням та розстановкою.

Чому перевезення офісу вигідно замовити у “Віва Транс”

Всім клієнтам, які звернулися до нас, ми гарантуємо особливий професійний підхід та лояльні ціни. Злагоджена робота нашої професійної команди та продуманий алгоритм наших дій дозволяють нам виконати офісний переїзд будь-якої складності. У нашому розпорядженні є власний автопарк автомобілів різної вантажопідйомності, команда професійних вантажників. Ваш офісний переїзд буде під повним контролем нашого менеджера. Ми гарантуємо, що з нами переїзд буде без клопоту